czwartek, 17 marca 2016

Brak weny

   Przepraszam, przepraszam, przepraszam! Strasznie przepraszam, ale nie jestem w stanie wyrobić się z rozdziałem. Próbuje i próbuje i nic nie wychodzi. Mam taką chwilową blokadę, ale mam zamiar coś z tym zrobić, obiecuję! Dajcie mi tylko czas do końca miesiąca. Do tego czasu na pewno coś się tutaj pojawi. Mam nadzieję, że zrozumiecie i nie będziecie na mnie źli, bo jak pisałam wcześniej mam zamiar dokończyć tego bloga i to zrobię, choćbym miała nie spać w nocy tylko pisać dla Was rozdziały. Naprawdę przepraszam jeszcze raz i dokładnie 31 marca pojawi się kolejny rozdział.
   Dziękuję za wsparcie wszystkim czytającym i przepraszam znowu :******

1 komentarz :

  1. Jeszcze tylko troszkę do jutra ^^ nie mogę się doczekać !❤ życzę duuuuzo weny 😘

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K