czwartek, 30 kwietnia 2015

Przepraszam!

Zdaje sobie sprawę, że dość dawno mnie tu nie było i bardzo, ale to bardzo chcę przeprosić wszystkich tych, którzy czekają na kolejny rozdział. Jaki jest powód mojej nieobecności? Brak weny i zawirowania w moim życiu. Mam nadzieje, że mi wybaczycie tą ciszę i nadal tu ze mną będziecie :*
Ja już biorę się za pisanie kolejnego rozdziału, jednak potrzebuje trochę czasu na niego, żeby wyszedł jakoś tak w miarę moich możliwości. Oczywiście postaram się go dodać jak najszybciej ;)
Przepraszam Was jeszcze raz i proszę o cierpliwość! <3

4 komentarze :

  1. Najważniejsze jest to, że postanowiłaś kontynuować. Warto czekać, nie ważne ile czasu, jeżeli nagrodą ma być kolejny rozdział takiej pasjonującej historii. Oczywiście, że dalej tu będę, możesz być tego pewna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że szybko napiszesz ten rozdział 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Mim, że zaczęłam czytać te rozdziały dopiero dzisiaj, to od razu mi się spodobały. Cieszę się, że piszesz dalej i nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie kochana, będziemy czekać tak długo ile trzeba będzie! :D piszesz genialnie więc już czekam na następny :) życzę duuuuuuuuuużo weny :D no i żeby te zawirowania się troszkę uspokoiły :)
    Tak czy siak, trzymaj się! :D wszyscy (a przynajmniej ja xD) jesteśmy z Tobą :)
    Buziaki, całusy, uściski i czego tam sobie jeszcze życzysz! :D :*


    /Elliott
    Xx

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K